Načítám, prosím vyčkejte...
 0    
Přihlášení
Zapoměli jste heslo?

Registrace

DPD 

Dopravní společnost DPD, rozváží zboží ve všední dny od 8.00 do 18.00. V den expedice balíku obdržíte sms zprávu a email s číslem zásilky. Společností DPD rozvážíme pouze zboží malých rozměrů, jako jsou dřezy, baterie, varné desky, malé elektro aj. Zboží je doručováno následující pracovní den, kdy ráno obdržíte sms avízo s předpokládaným časem doručení a telefonickým kontaktem přímo na doručujícího kurýra, se kterým můžete dohodnout další detaily doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den, nebo dle domluvy. V den dalšího doručování opět obdržíte sms avízo s časem doručení a kontaktem na řidiče - kurýra. Zásilka se zbožím neobsahuje fakturu (daňový doklad) - jako doklad o převzetí zásilky a úhradě dobírky slouží potvrzený přepravní list Dopravce. Fakturu vystavíme a odešleme v elektronické podobě na Váš email do 3 dnů od dodání zboží. Jakmile Vám dopravce přiveze zboží, prosím zkontrolujte zboží ještě před potvrzením převzetí, v případě drobných balíkových zásilek prosíme o kontrolu obalu! Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel. Ceny dopravy nejsou hromadné. Cena dopravy se u daných produktů nastavuje individuálně a může se tak lišit. U většiny výrobků však máme dopravu zdarma.

Toptrans

Dopravní společnost Toptrans pro naše zákazníky rozváží především zboží, které je větších rozměrů či vyšší váhy (trouby, chladničky, mrazáky, digestoře atd.) Zboží je rozváženo pouze ve všední dny od 8 do 16 hodin po celé České republice. Doručení od Vás k nám trvá zpravidla orientačně 24 hodin. V den doručení zboží Vás bude kontaktovat kurýr, který Vám oznámí přesný čas doručení.  Jakmile Vám dopravce přiveze zboží, prosím zkontrolujte zboží ještě před potvrzením převzetí, v případě drobných balíkových zásilek prosíme o kontrolu obalu! Zabráníte tak komplikacím s reklamací v případě poškozeného zboží. Na pozdější reklamace poškozeného výrobku při dopravě nebude brán zřetel. Ceny dopravy nejsou hromadné. Cena dopravy se u daných produktů nastavuje individuálně a může se tak lišit. U většiny výrobků však máme dopravu zdarma.

Osobní vyzvednutí

Výhodou osobního odběru je, že si jej můžete naplánovat kdykoli podle vašich časových možností. U nás můžete platit Vaše zboží jak hotovosti, předem bankovním převodem či na místě pomocí QR kódu, platbu platební kartou NEAKCEPTUJEME. O tom, že je objednávka připravena k vyzvednutí Vás budeme informovat emailem nebo SMS zprávou, případně telefonicky. Produkty, jejichž dostupnost je skladem jsou připraveny k vyzvednutí zpravidla do 5-8 dnů. Zboží je na výdejním místě ponecháno dalších 5 pracovních dnů. Pokud si jej nevyzvednete do této doby, bude opět poskytnuto k prodeji. Zboží bude vydáno při platbě předem na základě předloženého dokladu totožnosti (platný občanský průkaz, pas, řidičský průkaz), při platbě v hotovosti či platební kartou po uhrazení ceny zásilky, v tomto případě může být vyzvednuto a uhrazeno třetí osobou. Po obdržení Vaší objednávky Vás budeme informovat na e-mail uvedený v objednávce o možnosti vyzvednutí objednaného zboží. Pokud Vám e-mail s výzvou k vyzvednutí zboží nedorazí, objednávka ještě není připravena k odběru. Objednané zboží si můžete vyzvednout na naší pobočce na adrese Bašť 1088, 250 65 Bašť bez dalších poplatků.