Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

(dále jen „VOP“)

Obchodní podmínky k nabídce a prodeji zboží na stránkách www.tnshop.cz (dále pouze „Obchodní podmínky“), které provozuje tato obchodní korporace:

TN Interier spol. s r.o.
se sídlem Bašť 1088, 250 65 Bašť Praha-východ
provozovna Bašť 1088, 250 65 Bašť Praha-východ
zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 250465
IČ: 04596994, DIČ: CZ04596994
bankovní spojení: 4080790329/0800
tel. +420 222 265 360
email: info@tnshop.cz

(dále pouze „Společnost“ nebo „prodávající“)

1. Obecná ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) jsou vydány v souladu s § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a tvoří nedílnou součást každé kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu. V případě, že si strany sjednají podmínky odlišně od těchto Obchodních podmínek, mají taková individuální ujednání přednost.

1.2. Tyto Obchodní podmínky se vztahují na kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, tj. fyzickou osobou, která při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo výkonu povolání. V případě, že kupujícím je podnikatel nebo právnická osoba, použijí se tyto Obchodní podmínky pouze tehdy, pokud se tak obě strany výslovně dohodnou. 

1.3. Prodávající je oprávněn Obchodní podmínky kdykoli změnit, to však bez dopadu na práva a povinnosti vzniklá na základě již uzavřené kupní smlouvy.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

2. Nabídka zboží

2.1. Nabídka zboží prezentovaná na webových stránkách www.tnshop.cz (dále jen „webové stránky“) má pouze informativní charakter. Nejedná se o návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně takto prezentovaného zboží.

2.2. Webové stránky obsahují informace o nabízeném zboží, včetně uvedení cen jednotlivých položek. Ceny jsou uváděny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků. Tyto ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webových stránkách, není-li uvedeno jinak. Toto ustanovení nevylučuje možnost uzavření kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.

2.3. K ceně zboží uvedené na webových stránkách se připočítávají i náklady na balení a doručení, pokud kupující zvolí dodání zboží. Výše těchto nákladů je uvedena na webových stránkách a liší se dle zvoleného způsobu dopravy a místa doručení. V případě doručení mimo území České republiky se cena přepravy sjednává individuálně, s ohledem na cílovou lokalitu a povahu zboží.

2.4. Poskytuje-li prodávající slevy, platí, že slevy nelze vzájemně kombinovat, pokud není výslovně uvedeno jinak. Prodávající může toto pravidlo změnit oznámením na webových stránkách nebo jiným vhodným způsobem.

3. Postup k uzavření smlouvy

3.1. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář následujícím způsobem:

  • vybere na webových stránkách zboží a vloží jej do nákupního košíku;

  • vyplní své identifikační a kontaktní údaje;

  • zvolí způsob dodání;

  • zvolí způsob úhrady;

  • doplní další údaje označené jako povinné;

  • před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a upravit zadané údaje;

  • objednávku odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat a zaplatit“.

3.2. Po odeslání objednávky zašle prodávající na e-mailovou adresu kupujícího automatické potvrzení o přijetí objednávky. Toto potvrzení není akceptací návrhu na uzavření smlouvy, ledaže je v něm výslovně uvedeno jinak. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebo navrhnout její úpravy, zejména v případech, kdy to vyžaduje povaha zboží, jeho dostupnost nebo technické okolnosti. V odůvodněných případech může prodávající požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (e-mailem nebo telefonicky).

3.3. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem doručení akceptace objednávky kupujícímu, a to formou e-mailového potvrzení ze strany prodávajícího, že objednávku přijímá a začíná ji vyřizovat.

3.4. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a souhlasí s jejich zněním.

3.5. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady na použití těchto prostředků (např. náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory) si kupující hradí sám, a tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. Dodání zboží

4.1. Kupující si může zvolit jeden z následujících způsobů dodání zboží:

  • osobní odběr na adrese TN Interier spol. s r.o., Bašť 1088, 250 65 Bašť, Praha-východ;

  • doručení přepravní společností DPD – platí pro zboží menších rozměrů nebo hmotnosti do cca 5 kg;

  • doručení přepravní společností Toptrans – platí pro zboží větších rozměrů nebo hmotnosti nad cca 5 kg.

4.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.

4.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.

4.4. Při převzetí zboží od dopravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a v případě zjištění jakéhokoli poškození tuto skutečnost neprodleně oznámit dopravci. V případě zjevného porušení obalu nasvědčujícího neoprávněnému vniknutí do zásilky má kupující právo zásilku nepřevzít.

4.5. Další práva a povinnosti související s přepravou zboží mohou být upraveny v dodacích podmínkách prodávajícího, jsou-li vydány.

4.6. Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu (spotřebiteli) nejpozději do 30 dnů od uzavření kupní smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak.

4.7. V případě, že je nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, z důvodů na straně kupujícího, je kupující povinen uhradit náklady spojené s tímto dodatečným doručováním.

4.8. Není-li sjednán jiný čas plnění, odevzdá prodávající zboží kupujícímu bez zbytečného odkladu po uzavření kupní smlouvy, nejpozději však do 30 dnů. Nepřevezme-li kupující zboží v této lhůtě, je prodávající oprávněn účtovat přiměřené náklady na uskladnění. Pokud se strany nedohodnou jinak, činí výše úplaty za uskladnění 90 Kč bez DPH za každý započatý den.

4.9. V případě, že kupující zruší objednávku, na kterou již uhradil zálohu, a zboží bylo prodávajícím uskladněno, bude kupujícímu účtován poplatek za uskladnění ve výši 90 Kč bez DPH za každý započatý den uskladnění. Celkový poplatek bude odečten z vratné zálohy. Výpočet poplatku za uskladnění bude proveden od data vytvoření objednávky.

5. Úhrada ceny a platební podmínky

5.1. Kupující si může zvolit jeden z následujících způsobů úhrady kupní ceny, včetně nákladů na balení a dopravu:

  • platba při převzetí zboží – dobírkou (hotově nebo platební kartou u dopravce);

  • platba při osobním odběru na prodejně – hotově nebo pomocí QR kódu;

  • bezhotovostní platba předem převodem na účet prodávajícího č. 4080790329/0800 vedený u České spořitelny, a.s.

5.2. Kupující je povinen spolu s kupní cenou uhradit i náklady spojené s balením a dodáním zboží ve sjednané výši. Nestanoví-li smluvní strany výslovně jinak, považují se tyto náklady za součást kupní ceny.

5.3. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat od kupujícího úhradu zálohy nebo celé kupní ceny předem, a to před odesláním zboží.

5.4. V případě platby v hotovosti nebo platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

5.5. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 pracovních dnů od uzavření kupní smlouvy, není-li mezi stranami dohodnuto jinak. K provedení platby poskytne prodávající kupujícímu potřebné platební údaje písemně (e-mailem). Závazek kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5.6. Stanoví-li tak obecně závazný právní předpis nebo je-li to v obchodním styku obvyklé, prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad (fakturu). Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v buď v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího, nebo tištěné podobě spolu se zbožím. Po dohodě lze vystavit zálohovou fakturu k přijaté platbě a při odeslání zboží zaslat konečný daňový doklad kupujícímu.

6. Odstoupení od smlouvy

6.1. Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to v souladu s ustanovením § 1829 a násl. občanského zákoníku.
Toto právo se nevztahuje na případy, kdy bylo zboží upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, dále na zboží podléhající rychlé zkáze, zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej nelze vrátit, a rovněž na zvukové či obrazové nahrávky nebo počítačové programy, pokud byl porušen jejich původní obal.

6.2. Odstoupení od smlouvy může kupující oznámit prodávajícímu e-mailem, telefonicky nebo písemně. Jako ideální variantu prosím vyplňte formulář na našem e-shopu https://www.tnshop.cz/reklamace-vraceni_zbozi_formulare/ V případě e-mailové komunikace je nutné využít adresu: info@tnshop.cz.

6.3. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku. Kupující je povinen vrátit zboží prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s navrácením zboží nese kupující.

Zboží lze vrátit následujícími způsoby:

  • osobně na prodejně společnosti TN Interier spol. s r.o., Bašť 1088, 250 85 Bašť.

  • prostřednictvím poštovních nebo přepravních služeb – zboží musí být vráceno v původním stavu, včetně vyplněného formuláře „Odstoupení od kupní smlouvy“ a dokladu o koupi. Zboží zašle kupující na adresu: TN Interier spol. s r.o., Bašť 1088, 250 65 Bašť, Praha-východ.

6.4. V případě odstoupení od smlouvy podle tohoto čl. Obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to převedením na jeho bankovní účet uvedený v odstoupení od smlouvy. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

6.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

6.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

6.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

6.8. Zásilky odeslané zpět prodávajícímu na dobírku nebudou přijaty.

7. Práva z vadného plnění

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.

7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.3. Prodává-li se zboží za nižší cenu pro vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, nevztahuje se právo z vadného plnění na tuto vadu, a u použitého zboží pak na vady způsobené jeho běžným opotřebením.

7.4. Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

7.5. Projeví-li se vada v průběhu 1 roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

7.6. Práva z vadného plnění se uplatňují u společnosti prodávající zboží, není-li dohodnuté jiné místo.

7.7. Má-li zboží vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

7.8. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží.

7.9. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

  1. Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil,
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
  4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

7.10. Další informace při uplatňování vad plnění stanoví reklamační řád.

7.11. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na dálku či na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání, a to vždy s ohledem na vlastnosti zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.

7.12. Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím lze řešit mimosoudní cestou. V takovém případě kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce.

7.13. Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy kupující - spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu (např. od okamžiku první reklamace zboží nebo od okamžiku žádosti o vrácení kupní ceny po platném odstoupení od smlouvy v případě prodlení prodávajícího s jejím vrácením). Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro kupujícího- spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro kupujícího – spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

7.14. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

8. Ostatní práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží úplným uhrazením jeho kupní ceny.

8.2. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

8.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.

8.4. Prodávající nevydal žádný kodex chování (ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku)

8.5. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

8.6. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

8.8. Prodávající je povinen při dovozu nového spotřebiče zajistit odvoz starého spotřebiče v případě, že Kupující o tuto službu projeví výslovný zájem a za splnění následujících podmínek: 

8.8.1. Prodávající zajistí odvoz starého spotřebiče stejného druhu jako je objednané zboží.

8.8.2. Starý spotřebič je nutné dopravit ke vchodovým dveřím Kupujícím a následně Prodávající zajistí jeho předání na ekologickou likvidaci.

8.8.3. Starý spotřebič musí být Kupujícím připraven na odvoz tak, aby nedošlo ke škodě na majetku nebo zdraví. To znamená, že musí být odpojen, očištěn, v případě pračky a myčky vypuštěna voda, v případě chladniček a mrazniček odmraženy a suché.

9. Ochrana osobních údajů

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, dodací adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo.

9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Osobní údaje nejsou zpřístupňovány ani poskytovány třetím osobám, s výjimkou případů, kdy to bude nezbytné ke splnění zákonné povinnosti.

9.4. Prodávající neshromažďuje o kupujícím žádné citlivé údaje ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

9.5. Kupující má právo písemně formou dopisu doručeného na adresu prodávajícího požádat o vysvětlení, popř. požadovat odstranění osobních údajů z databází a systémů prodávajícího, pokud má za to, že prodávající zpracovává jeho osobní údaje v rozporu s kupní smlouvou či právními předpisy. prodávající vyřídí žádost subjektu údajů ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího doručení.

9.6. Prodávající tímto prohlašuje, že přijal náležitá technicko–organizační opatření za účelem zabránit neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům kupujících.

10. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu. Kupující má možnost souhlas se zasílání obchodních sdělení odmítnout již při registraci do internetového obchodu nebo během objednávkového procesu.
10.2. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele.
10.3. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu, po kterou trvá souhlas kupujícího se zasíláním obchodních sdělení (čl. 10. Obchodních podmínek) a dále po dobu, kdy je to nezbytné ke splnění zákonných povinností z kupní smlouvy, popř. do doby jejího úplného vypořádání. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
10.4. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
10.5. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 10.2) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
10.6. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Požádat je nutno písemně na adrese sídla prodávajícího a s ověřeným podpisem kupujícího.
10.7. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

11. Závěrečná ustanovení

11.1. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

11.2. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

11.3. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: TN Interier spol. s r.o., Bašť 1088, 250 65 Bašť Praha-východ,  email: info@tnshop.cz, telefon: +420 222 265 360

Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dne 6. 1. 2023.

Revize 9.6.2025

 

PŘÍLOHA - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Stáhnout formulář pro reklamaci